آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر با استفاده از کادر مجرب و متخصص و از طریق یکپارچه سازی فعالیت های روزمره خود به واسطه فناوری اطلاعات به دنبال خدمت رسانی هر چه بهتر به تمامی متقاضیان عزیز می باشد
تمامی دستگاه های آزمایشگاه دارای گواهینامه کالیبراسیون بوده و تمامی آزمون های این مجموعه مطابق با استاندارد های معتبر ملی و جهانی انجام می شوند

چهره‌های ماندگار راه‌وشهرسازی معرفی می‌شوند


اقتصاد > مسکن - دبیر کل مرکز متخصصین راه و شهرسازی از برگزاری همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی نبی‌زاده در یک نشست خبری اظهار داشت: همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی ایران با شناسائی، انتخاب و تقدیر از سازمان‌های برتر در زنجیره ارزش راه و شهرسازی قدم در راه ترویج فرهنگ خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود نهاده و اقدام به ترویج، توسعه و آموزش مفاهیم سرآمدی و کیفیت در حوزه راه و شهرسازی کرده است.
وی افزود: این همایش در راستای بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری و به منظور توسعه شبکه تعامل سازمان‌های حوزه راه و شهرسازی و ایجاد امکان تبادل و اشاعه دستاوردهای موفق و افزایش توان رقابت پذیری در سطوح ملی و بین المللی برگزار می‌شود.
دبیرکل مرکز متخصصین راه و شهرسازی با اشاره به اینکه صنعت ساختمان در ایران صنعت بلامنازعه است، عنوان کرد: تقدیر از بزرگان و اندیشمندان حوزه، یکی از روش‌های مرسوم در دنیا است که در صنعت شهرسازی نیز این موضوع وجود دارد و به بزرگان این عرصه نمادهای خاصی در حوزه راه و شهرسازی اعطا می‌شود و با این حال قصد داریم که در کشورمان نیز این روند را اجرا کنیم.
نبی‌زاده با اشاره به اینکه از چهره‌های ماندگار در عرصه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این همایش و اعطای جایزه دادمان استفاده شده، تصریح کرد: کارآفرینی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، قابلیت تجاری‌سازی و تولید ثروت، ایمنی، خلاقیت و نوآوری، تکنولوژی برتر و بومی‌سازی، تاثیر بر فرهنگ، جامعه و رفاه عمومی و محیط زیست از جمله مفاهیم ارزشی مدل جایزه دادمان هستند.
راستین، دبیر اجرایی این همایش نیز گفت: در این همایش کارآفرین برتر، فناوری برتر، دوستدار محیط زیست، سرمایه‌گذار برتر، پروژه‌های برتر، انتقال تکنولوژی برتر و شرکت برتر در حوزه راه و شهرسازی انتخاب می‌شوند.
به گفته وی، در مجموع یکصد پروژه در این همایش مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.
گفتنی است همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی ۱۸ اسفندماه برگزار می شود.

  • آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه امیرکبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی