آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر با استفاده از کادر مجرب و متخصص و از طریق یکپارچه سازی فعالیت های روزمره خود به واسطه فناوری اطلاعات به دنبال خدمت رسانی هر چه بهتر به تمامی متقاضیان عزیز می باشد
تمامی دستگاه های آزمایشگاه دارای گواهینامه کالیبراسیون بوده و تمامی آزمون های این مجموعه مطابق با استاندارد های معتبر ملی و جهانی انجام می شوند

اولین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست به میزبانی مازندران/ بررسی تجربیات HSE در کشورهای پیشرفته

این کنفرانس ملی شامل 4 حوزه مهم بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعاملو چندین کارگاه آمورشی بود ازجمله کارگاه‌های درس‌هایی از حوادث ساختمانی، پدافند غیرعامل،نگاهی به قوانین ناظر بر ایمنی کارگاه‌های ساختمانی و کارگاه کار در ارتفاع کارگاهEIA در صنعت ساختمان، HSE در نظام پیمانکاری، اهمیت معایناتشغلی در کارگران ساختمانی و تجربیات HSE در کشورهایپیشرفته بود.

در حاشیه این کنفرانس نیز مسابقه عکس "بهداشت، ایمنی و محیط‌زیستدر کارگاه‌های ساختمانی" برگزار شد.

همچنین از دیگر برنامه‌های روز نخست این همایش ارائه مقالاتی با عناوینبررسی ایدئولوژیک، حوادث ناشی از کار در شهرستان آمل با نگاه ویژه به کارگاه‌های ساختمانی،بررسی تأثیر میزان بازشو و رنگ پوشش خارجی ساختمان در تهویه طبیعی با بهره‌گیری ازمدل‌سازی (CSD)، مطالعه موردی (HSEPLAN) پروژه شهید صیاد شیرازی، بررسی تکنیک‌های تجزیه‌وتحلیلحوادث و مطالعه شاخص‌های حوادث یک پروژه عمرانی و همچنین بررسی عملکرد سلامت و ایمنیتجهیزات، مصالح و منابع در پروژه‌های ساختمانی از دیگر برنامه‌های روز نخست کنفرانسبود که به شکل مطلوبی برگزار شد.

روز دوم همایش نیز شامل ارائه مقالاتی با عناوین بررسی حوادث ناشی از کاردر کارگاه‌های ساختمانی، تحلیل راندمان مالی سیستم‌های تولید هم‌زمان گازسوز و خورشیدیبا هر کاربرد در ساختمان‌های مسکونی، هشداردهنده‌های بصری در سیستم‌های اعلام حریقو اعلام‌خطر به‌منظور افزایش ایمنی ناشنوایان و کم‌شنوایان و همچنین ارزیابی ریسک‌هایایمنی و بهداشتی افراد شاغل در صنعت ساختمان‌سازی به روش (HAZAN) بود.

این کنفرانس در 6 آذرماه پس از ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی با حضورمعاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ستادی و استانی در محمودآبادبه کار خود پایان داد.

در ضمن مبحث ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در صنعت ساختمان مبحث ۱۲ قانونمقررات ملی ساختمان را شامل می‌شود؛ که استان مازندران عهده‌دار ارائه این مبحث درکشور بود و در فرصت کوتاه چند ماهه اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسیساختمان استان مازندران توانستند این کنفرانس ملی را برگزار کنند.

شایان‌ذکر است خبرگزاری «صما» به‌عنوان حامی رسانه‌ای این همایش حضور پررنگیدر طی دو روز و در برنامه اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفت.

  • آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه امیرکبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی