آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

انجام تمامی آزمون های کنترل کیفیت مکانیکی، ساختمانی و عمرانی

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر

آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه دانشگاه امیرکبیر با استفاده از کادر مجرب و متخصص و از طریق یکپارچه سازی فعالیت های روزمره خود به واسطه فناوری اطلاعات به دنبال خدمت رسانی هر چه بهتر به تمامی متقاضیان عزیز می باشد
تمامی دستگاه های آزمایشگاه دارای گواهینامه کالیبراسیون بوده و تمامی آزمون های این مجموعه مطابق با استاندارد های معتبر ملی و جهانی انجام می شوند

نقش بسزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی با بیان خدماتی که توسط جامعه‌ی مهندسی انجام می‌شود، گفت: جامعه مهندسی، در کیفیت زندگی مردم نقش بسزایی دارد؛ آبادی و عمران صرفا مختص مهندسان است و این صنعت، ریشه‌ای الهی دارد و شغلی ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مهندس علی طوماری در مراسم گرامیداشت روز مهندس، اظهار کرد: روز پنجم اسفند ماه روز مهندس بوده و به مناسب زاد روز خواجه نصیرالدین توسی و خدمات شایسته‌ی این دانشمند در عرصه‌ی مهندسی، به روز مهندس نامگذاری شده است، در برگزاری مراسم گرامیداشت این روز تاخیر داشته‌ایم اما امروز نیز مقارن با روز مبارکی بوده و ایام نزدیک عید را سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه‌ی این نشست‌ها، مراسم‌ها و جشن‌هایی که در کشورمان برگزار می‌شود، مرهون خدمات و از جان‌گذشتگی‌های شهیدان است، یاد و خاطره‌ی شهدای دفاع مقدس و به‌ویژه هزار و 400 شهید مهندس و سردار شهید مهندس باکری را گرامی می‌داریم، این شهیدان والا مقام افتخار و روشنی بخش مسیر ماست.

وی با اشاره به خدمات و تلاش‌های خواجه نصیرالدین توسی در عرصه‌ی مهندسی، خاطرنشان کرد: خدمات این دانشمند در حوزه‌ی مهندسی بی‌نظیر بوده و امید است با این بزرگداشت گوشه‌ای از زحمات این دانشمند بزرگ را قدر بدانیم.

طوماری با تاکید بر اینکه مهندسان باید به بعد معنوی کارشان بیشتر اهمیت دهند، خاطرنشان کرد:  قسمت مادی، جنبه‌ی دوم کار مهندسی است اما قسمت اصلی آن، خدمتی است که به مردم ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کار حرفه‌ای و مناسب در حوزه‌ی مهندسی، تاکید کرد: زمانی که در گوشه‌ای از کشور زمین لرزه‌ای رخ می‌دهد دلهره می‌گیریم و فکرمان درگیرشان می‌شود، مبادا در چنین جریاناتی کار ما ایراد داشته باشد و برای مردم مشکل بیافریند!
  • آزمایشگاه کنترل کیفیت سازه امیرکبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی